Vynechání alkoholu na měsíc může mít řadu pozitivních účinků na zdraví a životní styl. Měsíc únor je spojený s kampaní „Suchej únor“, která se zaměřuje na podporu abstinence a omezení konzumace alkoholických nápojů v měsíci únoru.
Do této aktivity se zapojují nejen jednotlivci, ale i celé firmy v rámci aktivit zaměřených na péči o zaměstnance, CSR (Společenské odpovědnosti firem) či v rámci PR (Public Relations).
Naši žáci 1. ročníku nástavby Podnikání zpracovali v rámci předmětu Management a marketing grafické výstupy podporující tuto kampaň a vyzkoušeli si tak práci marketingového oddělení.
Více o akci https://suchejunor.cz/
Na podporu tématu „Suchej únor“ vznikl i audiovizuální výstup od Oldy, ke zhlédnutí zde:
Ing. Přemysl Doležal |
![](https://www.jilova.cz/wp-content/uploads/2023/02/Jakub_H-1.jpg)
![](https://www.jilova.cz/wp-content/uploads/2023/02/Adela_T-931x1024.png)
![](https://www.jilova.cz/wp-content/uploads/2023/02/Matej_N.jpeg)
![](https://www.jilova.cz/wp-content/uploads/2023/02/Kristyna_W-1-724x1024.png)
![](https://www.jilova.cz/wp-content/uploads/2023/02/Tomas_H.png)
![](https://www.jilova.cz/wp-content/uploads/2023/02/Matej_B.png)